Produkt přidán do košíku úspěšně
množství
Tam 0 [/ 1] produkty v košíku. Je zde 1 zboží v košíku.
totální
pokračovat v nákupu

PODMÍNKY PRODEJE

Článek I - Působnost

Internetový obchod „Cultureindoor.com“ byla provedena a provozována společností CIS
Tyto podmínky platí, a to bez omezení nebo výhrady ke všem prodeje uskutečněné společností CIS s non-profesionál, který chce získat výrobky nabízené k prodeji prodávající na svých internetových stránkách Cultureindoor.com ,
Tyto podmínky se vztahují s vyloučením všech ostatních podmínek, včetně těch, které platí pro prodeje v obchodech nebo prostřednictvím jiných distribučních a marketingových kanálů.
Tyto obchodní podmínky jsou přístupné kdykoli na tomto webu a zvítězí, pokud vůbec, na jakémkoliv jiném provedení nebo jakékoliv jiné rozporuplné dokumentu.
Není-li prokázán opak, zaznamenaná data, které společnost CIS důkazem všech transakcí.
V souladu s článkem L.111-1 spotřebitelského zákoníku, obsah „Cultureindoor.com“ umožňuje před uzavřením objednávky zákazník znát základní charakteristiky vybraných výrobků.

Nabídky produktu jsou v zásobách. Informace o dostupnosti produktů jsou poskytovány v okamžiku zadání objednávky.
Změny těchto Všeobecných podmínek jsou závazné pro uživatele webu z jejich on-line a nemůže vztahovat na transakce uzavřené před.

Potvrzením objednávky ze strany kupujícího je akceptace těchto Podmínek.


Článek 2 - Právo odstoupit od smlouvy

Kupující má v souladu s článkem L 121-21 spotřebitelského zákoníku po dobu 14 pracovních dnů ode dne doručení produktů informovat společnost CIS o svém úmyslu uplatnit své právo odstoupit od smlouvy. Kupující pak musí je vrátit prodávajícímu na konci výměnu nebo vrácení peněz, za předpokladu, že produkty jsou vráceny v originálním balení a v perfektním stavu do 14 dnů ode dne sdělení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy , Poškozené předměty, znečištěné nebo neúplné nebudou vráceny ani vyměnit. Náklady na zpáteční jsou výhradní odpovědností kupujícího. Návrat produkty musí být doprovázeny fakturou. Výměna (v závislosti na dostupnosti), nebo úhrada bude provedena ve lhůtě 14 pracovních dnů od obdržení Prodávajícím, články vrácené kupujícím. Úhrada bude provedena podle původního způsobu platby kreditní kartou, PayPal nebo bankovním převodem.

Každá žádost z CIS firmy lze provést:
- mail sav@cultureindoor.com.
- telefonicky na 0164212000 od pondělí do pátku od 10:00 do 12:30 a od 14:30 do 17:00.

Jakýkoli produkt pro výměnu nebo vrácení peněz, musí být vráceno v plném rozsahu (včetně příruček a příslušenství) a v originálním balení v perfektním stavu, v Colissimo s pojištění na tržní hodnotu produktů vrácených na níže uvedenou adresu: CIS - 32 Rue de la Regalle -77.181 Courtry.

ČLÁNEK 3 - Omezování Validation

Je zákazník vybrat v místě výrobky, které chtějí na zakázku.

Jakákoliv objednávka podepsána klient „dvojklikem“ představuje neodvolatelný souhlas, který může být napadeno pouze v případech stanovených v těchto všeobecných obchodních podmínek je právo na odstoupení od smlouvy a ze skladu.

Podle zákona ze dne 13. března 2000 o elektronickém podpisu, od doby, kdy zákazník uloží objednávku nebo „dvojklikem“ na jakékoliv objednávky, objednávky zákazníka se považuje přijato vědomě a neodvolatelné, a to jak ceny, objemy a množství.

Přijetí objednávky je předmětem platby a doručení to v plném rozsahu.

V případě zrušení objednávky ze strany zákazníka po jejím přijetí ze strany poskytovatele, za 14 dní vyplývajících z práva odstoupit od smlouvy o jiném než je vyšší moc, o částku rovnající se 10% z celkové útraty důvodu poskytovatel bude možné získat jako náhradu škody, náhrada škody utrpěla také.

Článek 4 - Cena

Tyto výrobky jsou dodávány do sazeb platných na místě během nahrávání objednávky ze strany prodávajícího. Ceny jsou uvedeny v EUR a daň (včetně DPH).
Tyto ceny jsou pevné a nepodléhají revizi v průběhu období jejich platnosti, jak je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího. Že nejsou uvedeny poplatky za zpracování, dopravu, přepravu a doručování, které jsou účtovány zvlášť.
Elektronická faktura vystavená prodávajícím a odeslat zákazníkovi na e-mailovou adresu, aby se uvolnila prodávajícímu.

CIS si vyhrazuje právo zrušit všechny objednávky, na nichž by ceny být nesprávné v důsledku počítačové chyby, hacking, zadávání dat chyby nebo jiné interní nebo externí zloby vůči společnosti. CIS bude zapotřebí, aby se zabránilo, aby zákazník objednávku zrušit a učinit odpovídající náhradu. Pokud najdete chybu, děkuji za nás kontaktovat e-mailem na contact@cultureindoor.com.

(**) se cena za litr a kilogram jsou exkluzivní propagační cenu.

Článek 5 - Platební

Cena je splatná v plné výši v den podání objednávky kupujícím.
Chcete-li nastavit pořadí, CIS poskytuje kupujícímu různé platby, jehož cílem je v rámci objednávky, a to: kreditní kartu s bezpečnou platbu v hotovosti a 3x (50% v okamžiku objednání / 25% do 30 dnů / 25% nejpozději 60 dnů) payPal, paypal vyjádřit, poštovní poukázkou, bankovním převodem.

Platby jsou kreditní karty jsou odepsány v okamžiku zadání objednávky.

Libovolném pořadí zaplatil šekem nebo poštovní poukázkou bude zpracována po obdržení platby. Doby pracovní pohotovosti jako lodní dopravy jsou přepočteny ode dne obdržení platby.

Společnost CIS si vyhrazuje právo pozastavit jakoukoliv správu objednávek a dodávek v případě zamítnutí povolení platby kreditní kartou od certifikované finanční instituce, odmítnutí autorizace plateb šekem z zkontrolovat zaručit soukromá firma zvolila CIS nebo v případě nezaplacení.
Společnost CIS výslovně vyhrazuje právo odmítnout dodávku zboží nebo dodat objednávku od zákazníka, který nebyl plně placenou nebo předchozí objednávce nebo s nímž platební spor je v současné době administrace.
CIS nemůže nést odpovědnost za jakékoliv zpronevěru nebo zneužití jakýchkoli platebních prostředků, které by nebyly detekovány postupu ověřování.
CIS ponechává plnou odpovědnost za prodané zboží až do úplného převzetí všech částek ze strany zákazníka pod její kontrolou, včetně poplatků a daní.
Převod vlastnictví majetku zakoupené v SNS zákazníkem třetí osobě, nebudou podporovány společností CIS
Pouze původní kupující nemovitosti může požadovat ustanovení přístupové těchto podmínek prodeje.

Článek 6 - okamžitá a věrnostní slevy

Od prvního nákupu a pro každou objednávku přesahující tyto limity, bude zákazník obdrží okamžitou slevu:
- 5% sleva od 149 € nákupu
- 7,5% sleva od € 349 nákup
- 10% sleva od € 750 nákup
- snížení o 15% z 1500 Kč Nákup
- 20% sleva od € 3000 nákup
Zákazník bude mít prospěch a věrnostní slevy. Celkový počet objednávek (s výjimkou nákladů na přepravu) jsou kumulativní a zákazník bude mít prospěch z slevu odpovídající ložiska při křížení.
Zákazník ztratí svou slevu, pokud neprojde kontrolou po dobu jednoho roku.

Některé produkty jsou vyloučeny z okamžitého předávání a věrnostní slevu. Tyto výrobky jsou označeny jako „nejsou zahrnuty v slevy.“ Celý systém může být předání přerušeno kdykoliv (včetně propagační příležitost na celý katalog, soldes..etc doba)

prodejní blesk produkty jsou vyloučeny z okamžitého a věrnostní slevy systému.

Článek 7 -Shipping / Delivery

Dodací lhůta je závislá na typu platby zvolené zákazníkem, příprava objednávek intervenující po obdržení a proplacení platby.
Produkty zakoupené Kupujícím bude odeslána nejpozději do 5 pracovních dnů na adresu uvedenou kupujícím v objednávce na internetových stránkách, v závislosti na dostupnosti.
V případě nedostupnosti objednaného produktu, a to zejména proto, že z našich dodavatelů, bude kupující informován nejdříve a bude mít možnost zrušit objednávku. Kupující bude mít možnost požádat buď vrácení peněz, pokud existuje, zaplatil za 15 dní, nejpozději jejich placení, nebo výměnou vlastností produktu a ekvivalentem ceny v případě CIS je schopen poskytnout.
V případě nemožnosti výměny, CIS si vyhrazuje právo zrušit objednávku zákazníka a vrácení částky zaplacené.
Informace o dostupnosti produktů, které jsou přenášeny prostřednictvím našich dodavatelů, nedostupnost produktu nezabírá odpovědnost SNS či nároku na náhradu škody pro klienta.
S výjimkou zvláštních případů nebo nedostupností jednoho nebo více produktů, budou objednané být doručeny najednou.
Dodávky jsou nezávislým nosičem.
- pro Francii, Korsiku a Monakem: dodání 24HR podle Chronopost na zakázky o celkové hmotnosti nižší než 50 kg, dodání 2 až 3 dnů na nosiče pro objednávky nad 50kg
- Pro International: dodání 5 až 7 pracovních dnů od Chronopost nebo Coliposte
- pro zámořské: Dodání 4-8 pracovních dnů od Coliposte
Dodávka těžkých a objemných zásilek bude vyslání nosiče objektu.
Prodávající se zavazuje, že vynaloží veškeré úsilí, aby dodávat výrobky objednané kupujícím ve lhůtě stanovené výše. Avšak v případě, že objednané zboží nebylo dodáno ve lhůtě stanovené ve smlouvě, prodej může být zrušeno na základě písemné žádosti kupujícího. Částky hrazené kupujícím bude vrácena neprodleně, s vyloučením jakékoliv kompenzace nebo srážky, v souladu s článkem L111-1 spotřebitelského zákoníku.

Je-li zvláštní přání kupujícího týkající se požadavků na balení a dopravu výrobků objednané, řádně písemně přijata prodávajícím, budou náklady s tím spojené by další specifické vyúčtování na odhadu již dříve písemně přijata Kupujícím.

Tyto výrobky jsou dodávány na adresu uvedenou zákazníkem v objednávkovém formuláři.
Zákazník musí ověřit informace o úplnosti a shody poskytované SNS Ten nemůže nést odpovědnost za případné chyby při zadávání dat a důsledky, pokud jde o zpoždění či doručení na špatnou adresu. V této souvislosti veškeré náklady vynaložené na vrácení objednávky bude zcela hrazeny zákazníkem.
CIS nemůže nést odpovědnost za zpoždění dodávky z důvodu chybné adresy, telefonní čísla poskytované kupujícím nebo vyšší moci.
Zákazník musí zkontrolovat stav obalu a obsah zboží při dodání. Jakékoli anomálie týkající se dodání (poškození, chybějící produkt ve srovnání s poukázce na dodání, poškozený balík, zlomený produktu ...) musí být uvedeno na stvrzence cestovního poukazu jako „významným a kompletní ručně psané rezervy“, spolu s podpisem zákazník, a to v přítomnosti doručovatel. V případě odeslání poštou, pokud balíček dorazí poškozen nebo otevřen, je nezbytné, aby zákazník zřídit faktorem nebo pošta záleží „Hlášení škod“ a (hlásí 170) tak, aby CIS může zahájit vyšetřování a vyrovnávací mechanismus.
Zákazník musí potvrdit tento problém zasláním nosiče do dvou (2) pracovních dnů ode dne doručení poštou s doručenkou s uvedením takové nároky.
Zákazník bude zároveň varují CIS zasláním kopie tohoto dopisu (s originálu „zprávy o poškození“, pokud je to možné): CIS 32 Rue de la Regalle Courtry 77181 nebo e-mailem do sav@cultureindoor.com dva pracovní dny. Po uplynutí této doby a nedodržení těchto náležitostí, není nárok může být platně přijato prodávajícím.

V závislosti na dodacím místě a množství objednávky zákazník bude mít prospěch z volného dodání (Podrobnější informace naleznete na http://www.cultureindoor.com/content/12-livraison-gratuite). Některé produkty mohou využívat bezplatné doručení vzhledem ke své hmotnosti. Paušální poplatek za jednotku je pak účtována zákazníkovi v době objednávky (tato informace je uvedena dolů desciption výrobků).


Článek 8 chyby Delivery - nevyhovujících výrobků - vrácení zboží

Zákazník musí pro společnost CIS později 48hodinové po porodu, jakýkoliv nárok chyby doručení a / nebo neshody zboží v druhu nebo kvality ve srovnání s údaji v objednávkovém formuláři. Jakékoli tvrzení po uplynutí této doby budou odmítnuty bez postihu.
Jakýkoli požadavek na CIS společnosti může být provedena:
- e-mailem prostřednictvím kontaktního formuláře
- telefonicky na 0164212000 od pondělí do pátku od 10:00 do 12:30 a od 14:30 do 17:00.
Jakékoli tvrzení, které nebyly realizovány v pravidlech definovaných výše a ve lhůtách, nemohly být vzaty v úvahu, a uvolnit společnost ze všech CIS klienta proti odpovědnosti.

Připomíná se, že zákazník využívá zákonné záruky proti skryté vady (článek 1641 až 1649 občanského zákoníku) a zákonné záruky o shodě (článek L211-1 a násl spotřebitelského zákoníku). Kupující může jednat ve lhůtě 2 let od dodání výrobku jednat. Kupující si mohou vybrat mezi opravu nebo výměnu v rámci záruky shody. Při provádění záruku proti skryté vady může kupující vybrat mezi rozlišením prodeje nebo snížení prodejní ceny v souladu s článkem 1644 občanského zákoníku.


Jakýkoli produkt pro výměnu nebo vrácení peněz, musí být vráceny do 14 dnů od obdržení smlouvy o zpětném se společností CIS v plném rozsahu (včetně příruček a doplňků) a ve svém původním obalu, v perfektním stavu, Colissimo doporučuje se pojištění na tržní hodnotu produktů vrácených do následující adresu: CIS - 32 Rue de la Regalle -77.181 Courtry. Všechny výnosy musí být oznámeny před zákaznického servisu společnosti CIS Good tištěného návratu je třeba přetáhnout na vnitřní straně obalu.
Advanced lodní zákazníkem budou hrazeny CIS firmy (o podpoře a v nákladech na vysílací Colissimo doporučeno), kromě případů, kdy by se ukázalo, že výrobek neodpovídá originál prohlášení učiněné zákazníkem v právu na návrat.
Budou přijímány nedodržení výše uvedeného postupu bez nároku na nedodržování či vadou dodaného zboží.

Výměna (v závislosti na dostupnosti), nebo úhrada bude provedena ve lhůtě 14 pracovních dnů od obdržení Prodávajícím, články vrácené kupujícím. Úhrada bude provedena podle původního způsobu platby kreditní kartou, PayPal nebo bankovním převodem.

Ve všech ostatních případech bude produkt výhradně návrat k zákazníkovi.

Článek 9 - Převod vlastnictví - Přenos rizik


Převod vlastnictví produktů prodávajícího ve prospěch kupujícího, objeví se až po úplném uhrazení, a tento jakémkoli termínu dodání výrobků.

Článek 10 - Prodejce Odpovědnost - Záruka

Výrobky dodávané Prodávajícím poskytnuta v souladu s právními předpisy,
- právní záruky shody,
- právní záruky proti skrytých vad z vadného materiálu, designu nebo výroby ovlivňují dodané zboží a dělat je nevhodné pro použití,
- výrobce záruku, v závislosti na značce a dotyčný výrobek.
Záruka je vyloučena v případě zneužití, zanedbávání nebo nedostatečné údržby na straně kupujícího, stejně jako v případě běžného opotřebení, nehody nebo vyšší moci a záruky prodávajícího je omezena na výměnu nebo splacení nevyhovujících výrobků nebo přiřazeno svěrák.
Za účelem uplatnění svých práv, kupující musí, pod trestem propadnutí jakékoli činnosti s nimi související, oznámit prodávajícímu písemně na existenci vady nejpozději do 8 dnů od jejich zjištění.
Prodávající opravit nebo vyměnit vadné výrobky nebo jejich částí v rámci záruky, která jsou považována.
Tyto výrobky se prodávají na internetových stránkách v souladu s platnými předpisy ve Francii. Odpovědnost prodávajícího nesmějí být vynaloženy v případě nedodržení právních předpisů země, ve které se produkty dodávají, že je kupující ověřit.
Kupující je odpovědný za výběr produktů, jejich skladování a používání.
Prodávající nenese žádnou zodpovědnost nebo selže z jakéhokoliv následného zpoždění nebo selhání při výskytu vyšší moci obvykle uznávané francouzskou judikaturou.
Elektrická zařízení poskytuje kit musí být připojen kvalifikovaným elektrikářem. Odpovědnost za SNS musí být v žádném případě odpovědnost za jakékoli porušení těchto podmínek instalace.

Jako základní podmínku prodeje, je třeba připomenout, že Kupující je sám zodpovědný zahrnují použití výrobků prodávajícího, jejich vhodnosti pro použití z nich a jejich určení. Kupující zakazuje používání produktů Prodávajícího, které by bylo v rozporu s veřejným pořádkem, požadavky zákoníku veřejného zdraví, a obecněji s právními předpisy platnými v rámci francouzského i evropského práva.


Článek 11: No částečné validace

Pokud se konají jedno nebo více ustanovení těchto podmínek jako neplatné nebo je u nich deklarován jako v každém právním předpisem nebo na základě konečného rozhodnutí příslušného soudu, musí ostatní ustanovení zůstávají v plné platnosti a rozsah.

Článek 12 - Zpracování dat a svobod

V souladu s právními předpisy 78-17 ze dne 6. ledna 1978, byl připomněl, že osobní údaje požadované od kupujícího je nutné vyřízení objednávky a přípravu faktur, např.
Léčba informací prostřednictvím prodávajícího stránek bylo dosaženo předmět prohlášení k CNIL.
Kupující má v souladu s národními a evropskými předpisy stálé právo na přístup, změnu, opravu a opozice, pokud jde o informace o tom.

Článek 13 - Intellectual Property

obsah stránek je majetkem prodávajícího a jejích partnerů a jsou chráněny francouzskými a mezinárodními zákony o duševním vlastnictví.
Úplné nebo částečné reprodukce tohoto obsahu je přísně zakázáno a může představovat porušení autorských práv.
Kromě toho CIS zůstává vlastníkem všech práv k duševnímu vlastnictví na základě studie, kresby, modely, prototypy, atd vyrobených (a to i na žádost zákazníka) pro poskytování služeb Klientovi. Zákazník tedy zakazuje jakoukoliv reprodukci či využití těchto studií, kreseb, modelů a prototypů, atd, a to bez předchozího výslovného písemného souhlasu společnosti CIS, který může dělat to podmíněno finanční odměny.

Článek 14 - Rozhodné právo - Jazyk

Výslovným souhlasem obou stran, tato smlouva se řídí a podléhají francouzskému právu.
To je psáno ve francouzštině. Pokud je přeložen do jednoho nebo více jazyků, pouze francouzské znění by převládal v případě sporu.

ČLÁNEK 15 - Spory

Všechny spory vyplývající z této smlouvy by mohlo vést o její platnosti, výkladu, realizace, ukončení, jejich následků a jejich následky budou předloženy příslušné soudy v běžných podmínkách práva.
V případě sporu s odborníky a / nebo obchodníků, příslušný obchodní soud bude, že v místě sídla firmy CIS

Článek 16 - Přijetí kupujícího

Skutečnost, že osoba (nebo osoba) objednat na internetových stránkách prodejce znamená souhlas a plný souhlas s těmito obchodními podmínkami, které jsou výslovně uznaný Kupujícím, který umožní zejména jakýkoli protichůdné dokument, který bude nelze uplatňovat vůči prodávajícímu.


Vaše registrace byla úspěšná Your email is already registered
or this is not an email address
Accept

Abychom vám mohli nabídnout služby a nabídky na míru vašim zájmům, Culture Indoor používá cookies. Pokračováním v procházení webu, souhlasíte s jejich využíváním. Pro více informací a nastavit cookie, klikněte sem .